if you weren't real I would make you up

Jag vill att du ska råka lägga din hand om mig, krama mig medan du drömmer.
Råka kyssa mig? Kanske till och med älska mig lite grann.. bara ibland.
Men du vaknar snart upp och inser att jag var den andra och inte den du ville ha, en illusion av kärlek.
Jag hatar mig själv för det, men jag kommer aldrig vara henne. Jag ville.

Jag vill bort därifrån - härifrån.
så jag slipper se dig höra dig tänka på dig - sakna dig
det brinner när jag tittar, men jag fryser konstant

jag är för gammal för att ligga på magen med röda ögon  men på nätterna är det värre. för vi är alltid vakna på andra sidan av våra liv
inte mycket till liv.


Kommentarer
Postat av: elo tabacco

Hjärtat livet är ungefär som ett rum utan ljuskälla. Inga fönster, inga lampor. Inte ens en liten skrivbordslampa. Men det går att tända ljus. Det kanske inte blir världens bästa ljus att sminka sig i, men det blir lite bättre. Man kan åtminstone se varandra. Och handen framför sig.



Jag älskar dig faktiskt, även om det inte hjälper.

2009-10-16 @ 17:37:11
URL: http://biografiskt.blogg.se/
Postat av: silly

jag vill också härifrån. what are we waiting for?

2009-10-18 @ 20:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0