Idag försov vi våra liv.

I love is a drug I guess we're all sober.

Jag är hemma, finna fucking lly känner jag. Snart kommer Vicky hit med humor och the crazy laugh of hers. Jag sitter med rufsigt hår i mitt rum med tända ljus och är trött. Jag drack 7 3,5or igår så vad kan man förvänta sig? Bowlingen, nejdu hur kul var det? Men jag skulle ju aldrig ändra på mitt liv för det?
Varför ha tråkigt när du kan ha roligt?
Varför stanna hemma när du kan gå ut?

Varför vara ful när du kan vara snygg? Jag fattar mig inte på er, det är nog tur för jag förstår knappt mig själv. Det är nog det som får mig att leva vidare, vem fan vill ha ett välplanerat liv? Det slutar med cash men in the words of snook :

'Tänk på de jävel att svenne man byter bara problem när man e välfärd och pengar'

..vart kommer jag ifrån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0