elin saknar sin pappa,

'jag vill aldrig mer gå i skolan, aldrig mer'

Så blir det efter två år och sådär två månader på samma gamla dreggiga och excentriska skola. Nu har vi problem som vi måste lösa i klassen, klassen mår inte bra. Folk mår sämre nu, varför gå in på det? jag klarar mig bra på vita lögner och falska leenden, låtsas som är allting är bra är min livsfilosofi. Varför ändra på den?
Ingen annan jävla gymnasieskola skulle göra engelskalektionen till en therapy session, ibland undrar jag om jag älskar Apelryd på det sättet, eller hatar det? Eller kanske bara tröttnat.
Du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas till slut.
Nu är det sista året, vi ska ha kul och älska varandra. Jag vet inte vem som fick ideén att någonsin älska. Det slutar alltid dåligt, det är det man inte ser efter Disneyfilmernas slut, det är inte slut. Slut. Över. Så slutar det.
..och jag har ingen att gå på balen med.
ljusa punkter, bättre tider. Du dröjer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0