famefamefamefame god damn it



Det är något med att vakna och sätta på Without you med Timo Räisänen som får det att pirra i magen på mig. Kanske är det delvis för kvällen som kommer också, jag och mina tre vänner ska på Babel - en alternativ klubb i Malmö där jag en gång blivit stött på av en lesbisk tjej, vilket i mitt berusade huvud tog lite tid för mig att förstå.

Sara kommer hit också, ända från Kristianstad och ska festa med mig, min syrra och min bästis Vick. När jag tänker på det nu känns det lite som en av avsnitten i Sex and the city där dem går ut på en gayklubb, är assnygga och har det fabulöst och underbart. Med tanke på personlighet och hår och stil är karaktärerna ganska självklara, jag blir Miranda eftersom jag är rödhårig och relativt synsik till kärlek och möjligtvis livet allmänt. Vicky får bli Charlotte med tanke på att hennes stil är mer preppy och deras hår är rätt så lika minus färgen såklart. Sara får bli Carrie med hennes vilda lockiga hår och syn på sex litegrann. Och min kära syster blir utan tvekan Samantha eftersom hon numera har mellanlångt blondt hår och är en väldigt flörtig och just-wanna-have-a-good-time människa.

Jag har en känsla att denna konstelationen kommer bli klockren och att vi kommer vara dem snyggaste på Babel och antagligen på bussen in också. Och möjligtvis på Mixresturant, kebabstället där vi iband köper fyllemat. och jag är most certain att det kommer bli fruktansvärt roligt!! Detta var helt enkelt ett ladda-inlägg och mission acomplished jag lyckades få mig själv laddad inför ikväll, hell yeah? Hell yeah!


Bad Romance - Lady Gaga
Sexy bitch - Akon / Guetta
Dancin' with myself - Billy Idol
Circus - Britney Spears
I can get sexual too - Say Anything
Promiscuos Girl - Nelly Furtado / Timbaland

Some music to get the party started and in the words of lady gaga: 'fame doin' it for the fame 'cause we wanna live the life of the rich and famous'


Kommentarer
Postat av: silly (aka charlotte?)

FUCKING LOOOOOADED!!!!! aaahhhh, gonna dance my trubles away

2009-10-28 @ 13:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0