Color me happy

Jag blir så trött på folk som bara sitter.
Fyra kompisar, men en är alltid tyst - väntar på att någon ska säga något. Väntar på att något ska hända. Dem är trötta på att inget händer när dem själva sitter stilla och stirrar.
Ta tag i livet känner jag, det finns för mycket roligt runt omkring för att sitta ner och hata.
Eller för all del, ligg ner och hata. Men klaga då fan inte på att livet suger.
Mitt liv suger väll sådär lagom mycket.
just nu. men enligt mig är det tydligen okej, så länge man försöker göra saker för att motarbeta sina tröttsamma känslor. positivt är att jag har hotell rwanda hemma hos mig, helt gratis. bra film när man är bakfull och tröttsam vill jag tro. det var väll allt.


And it was New York, New York
And she took your heart away oh my
And it was New York, New York
She poisoned your sweet mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0