Video killed the radiostar, rockstar?

Jag vill vara snygg. Jag vill gå ut. Jag vill ha smala ben - alltså vill jag ha nya skor, höga skor. Jag vill vara snygg i håret.
Men det finns så många hinder, och allt beror på det konstanta hindret. Pengar!
Alkohol - ja, man kan ha roligt utan men vem vill ta risken?
Bussen - nu kostar det hela 25 spänn till Malmö. Det är en fjärdedels hundralapp!
Inträde - fast om vi drar till KB är det inte så dyrt. Det älskar jag med KB!
Outift - Skorna får väl lånas från Mimmi och sätta i en sula så dem passar. Sen får jag väl gräva rejält om jag ska hitta något kul att ta på mig.. eller så satsar jag på assesoarer?

En underbar kväll då jag och vicky skulle till Victor på kräftskiva en underbar kväll i augusti! och bestämde oss för att förfesta lite själva innan. Strike number 1. Så det gjorde vi, sen tog vi cyklarna dit. Strike number 2. Väl där hade vi väll kul, Vicky gjorde en underbar entre och jag gjorde en underbar utgång och hemfärd. Min cykelkedja trillade av så vi bestämade att Vicky skulle rama mig. Strike number 3. Fulla i hatten som satan var vi också.. och jag skulle jobba dagen efter. STRIKE!

vicksannie

Men fyfan vad kul vi hade, hoppas på en lika rolig kväll imorgon OM jag nu går ut..

'föddes en lördag mamma kallar mig för discotjej så på en lördag ja då vet du vart du hittar mig'
lalala..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0