summercat in espana.

två minuter över elva.
om ungefär en halvtimma kommer mamma ropa lite dovt från sovrummet att 'annie klockan är faktiskt mycket nu och ska ni orka upp imorgon får ni lägga er snart..'.  Imorgon ska nämlingen jag och stackars Mimmi (på hennes ända lediga dag) upp och äta på nån jävla pensionärsrestaurang med mormor och morfar och alla måste ta scnitzlen för den är såå god och den tar alltid morfar och jag!
Mamma sa att vi kommer antagligen bli presenterade och uppvisade för alla deras pensionärskompisar och jag vet inte varför men både Mimmis och min första tanke var att vi skule klä oss väldigt utmanande bara för att trotsa. Fan jag får alltid såna jävliga tankar i huvudet..

Idag har jag och mamma varit på Mobilia och jag har fått ett par joggingbyxor, strumpbyxor och en ny bikini till ESPANA!! :D Fan vad man längtar till att vara brun, fräknig och ta på sig ett par shorts och gå ner till poolen med en drink i handen och bara må så sjuukt jävla bra! Kan inte fatta hur kul det kommer bli!
Jag ska dela rum med babycakes, lottis och elin 'alltid en flaska i handen'-backenfall, det kommer säkert bli skitbra och tio dagar i högklackat, bikinis och en dimma av alkohol kan inte gå fel!  ellerrr?

Nu ska jag faktsikt dra mig ifrån datorn innan mamma hinner säga dem dära fruktade orden.
puss och kram en drink med banan :)

Kommentarer
Postat av: Eliiiiiiiiiiiin

Idag köpte jag en ny randig, billig, rosa, mjuk sommarklänning.

2009-03-06 @ 18:15:35
URL: http://biografiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0