Bussresan var inte lika vild som förra gången Silly

Sanningen att säga så sitter jag och lyssnar på Britney på radion., eller hon är på radiokanalen, radiokanalen som min syster valde att ha på för där är partymusik och hon ska parta ikv. Nu har min syster åkt till Mia, men hennes parfym doftar i hela rummet och hennes underbara val av musik är kvar på radion eftersom jag helt enkelt är för lat för att byta.
Så jag har egentligen bara migsjälv att skylla.. fast det är så mycket lättare att skylla på andra!

Jag hittade just en underbar feature på blogg.se, man kan nämligen göra en massa roliga tecken, observe:
♣ ♥ ♦
fast jag saknar spader.. men jag ska ju ändå inte spela kort!


(bild från Sara Svenssons 17års fest, en milstolpe i Apelrydshistoria, detta fotot är taget sekunden efter det att jag tappat ut hela min drink på golvet och stämningen är lite jobbig..)
Man blir lite sugen på att gå ut när det är partymusik i bakgrunden och Mimmis snygga high heels står två meter från mina fötter.., men jag får helt enkelt vänta till imorgon! Då ska jag ut med Vicks, Amanda och håller tummarna för att Ida ska med :D Idag har jag varit i stan med Silly, it's been to fucking long! Vi har letat efter något som jag kan ha på mig imorgon, men som alltid när man letar hittar man inte. Vicky däremot hittade en jättefin jacka och ett linne :) Hon lyckades också få i sig en god kycklingmacka på Espresso House, själv satt man där med ett tort äpple. Min tanke var ekonomiskt men det är egentligen bara idioti, men efter mååånga om och men så hittade jag till sist en klänning från Zara som jag ska ha imorgon och eftersom jag bytte en kjol det första jag gjorde så slösade jag bara 50 spänn idag!
Hell jeah, ibland funkar det bara!

Nu däremot händer ju inte så mycket, ingenting faktiskt.
Ingenting på facebook, ingen rolig är inne på msn, Mimmi är ute, mamma och pappa kollar på så ska det låta yippie!
Jag, jag är all by myself, men jag får lägga mig tidigt idag för jag ska APUa imorgon, på en lördag! :( Det suger lite, men hey I'm still a rockstar!

Peace ou fuckers.
och nej, jag vill inte veta var du har köpt din förbannade tröja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0