Jag vet. Inte

Jag har knut i håret och rosa skor på fötterna. Min image är som bortblåst.
Jag har tagit brun utan sol nästan varje dag denna veckan och jag brukade tycka att blekhet är det snyggaste som finns.

Vicky har en gång sagt: 'Det är så jävla otippat att du gillar Die Hard-filmerna', det är det kanske.. jag vill ju egentligen bara ha fred och blommor runt omkring mig men en film som Die Hard med Bruce Willis (love of my life) som huvudroll går ju inte att undvika att älska. Men jag undrar om jag har kommit ifrån det jag alltid trott på?
Jag älskar rockiga människor med svart hår, blek hy och röda läppar. Men det var längesen jag såg ut så? Jag undrar om jag bara växt ifrån det eller om jag slutat vara så pga. min omgivning och viljan att bli lika inkollad som min syster.
Hon är brun, blond. smal och jävligt snygg. Hon har rosa.. men vart fan är jag påväg då? Att bli hennes wannabe?

Det får fan vara slut på det, håret kommer ju vara detsamma men fuck brun utan sol och rosa skor.
Jag är så förrvirrad. Men snygga människor finns det så många av. Med blek hy, och svarta skor.



lou    marit







Kommentarer
Postat av: rebecka

asså jag kan bara inte låta bli, annie med brun-utan-sol (eller bus som vi 08or säger.. med ironi i rösten) vart är världen på väg kan man ju då undra.. jag hoppas mot båstad! och snart ska det vara! helst nu. och en helt annan sak snygging (..för du är snygg i precis vad som helst..) vad ska man köpa till jessica liksom?? puss och looove honey, för det är du värd!

2009-03-22 @ 22:01:59
Postat av: rebecka K

glömde påpeka vilken rebecka det var. även om jag tror att du misstänkte att det var nog jag ändå.. men nu vet du for sure :D

2009-03-22 @ 22:02:53
Postat av: annie

Haha, du är skåning i hjärtat rebecka. Jag VET det!

Jaa, Båstad! Min praktik suger så himla hårt och jag längat somfan till Apis igen :) Jadu, jag har mina små ideer om presenter men det kan jag inte säga här. Hihi! Jag förstod att det var du. För du är speciell. På ett bra sätt! Du är också värd kärlek så grattis till de fem månaderna btw. PUSS

2009-03-23 @ 17:41:01
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0