Konitchiwa bitches

Ibland suger det. Ibland är det bra.
När man köper en flaska herrjunga cider och tänker att man fasktiskt känner någon som kommer därifrån, någon pratar om kalmar och man lägger in ett "ja, min rumskompis bor där", eller så pratar någon om keramiken i Höganäs och.. nej vänta. Jag pratar aldrrig om keramik, inte mina kompisar heller. Thank God for that. Låt oss prata om våra enligt pensionärer onödiga grejer.
Nackdelen med det är vi tilfällen som lov och fucking fyra veckor praktik! Vem fan har fyra veckor praktik i gymnasiet!? Okej tillbaka till ämnet, det suger ganska hårt när ens kompisar är flera mil bort, runtom landet i alla möjliga orter.. och man kan inte ta sig till varandra för man är ju bara en fattig student och dem satans tågpriserna höjs hela tiden.
Då är  man glad att man bor i Skåne, sköna gröna justnu blåsiga och kalla skåne, men vänta du bara. Nu är det mars och om tre veckor är det april, sen är det bara en vecka och sen lov. Påsklov woho!  Och sen är det inte långt kvar till vår undebara studentresa till Spanien!! 

Ey anyway ska jag nog börja planera lite till Jessicas fest, present, kläder och jaa mitt tal. Haha. Jag har så många ideer i huvudet hela tiden, måste bara få ner dem på papper också! Jag är sugen på popcorn också sådär på nattknuten. Men jag ska motstå, jag ska faktiskt kolla lite vänner och sen sova :) Vill vara utvilad så jag kan umgås med min nyhemkommna syster! Så dream on bitches :)

En bild från ettan, pyamasklädd dansandes till The Ark!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, jag saknar dig babecakes! <3 Snart ses vi :)

2009-03-20 @ 17:34:14
URL: http://jessicaalm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0