Love is stronger than Jesus.

Hrm, jag har gått upp. Ätit frukost. Städat mitt rum och lite delar av ovanvåningen. Lagt mina naglar i klorin som det gula skulle gå bort - det gjorde det inte. Duscat. Ätit fläskpannkaka. That's about it.

Och nu är klockan snart fyra, det är fredag och soligt som bara den. Jag känner att våren är påväg. Jag hade t.o.m inga strumpor i skorna idag :) Men sen sa mamma att Eva sagt att det skulle bli sämre väder i helgen, hoppas att det håller i sig till ikväll iallafall! Då ska jag och Vicky ut, kanske med hennes pk:s . Det står för procivitaskompisar haha.
Vi ska till KB, min syster hade en bra poäng idag. Hon sa att hon kände för att klä sig vårigt och ljust, men på KB är det ganska sunkigt och folk klär sig så mörkt. Det är sant, men samtidigt är det charmen med KB och folket därinne.
Jag gillart som Elin skulle ha sagt.

Jag kollar på Tyra show nu, Tyra har på sig ett par snygga gula skor. Det är inte bra för min självkänsla att kolla på Tyra, eftersom jag verkligen behöver ett par snygga skor som Tyras, damn it.. jag ska iallafall måla naglarna snart. Så då har jag iallafall fina händer :) Sen är det bara resten av my bod(y) kvar.

För er tre underbara människor som faktsikt läser min blogg, kanske fyra..
så är här en lista på dem bästa partylåtarna right now om ni ska festa snart! (:

Dance with somebody - Mando Diao.
Clamour for glamou -  The Ark.
Kids in America - Kim Wilde.
Papa don't preach - Madonna.
Jag är en vampyr - Markus Krunegård.
Summercat - Billie the vision.
The fear - Lilly Allen.
Sheena is a punkrocker - The ramones.
No party - Marit Bergman.
Walk idiot walk - The hives.


hives

mando diao

Over and out. Liksom Tyras show thank Madonna!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

The Hives på onsdag :( jag känner mig rätt deppad. det borde resten av världen som inte ska dit också göra. elelr hur? :P

2009-03-21 @ 17:45:27
Postat av: annie

jag vet. I feel you rebecka! men det kanske kommer fler chanser :)?

2009-03-21 @ 20:35:21
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0