I don't like mondays

.90210.
Yes it's true, jag sitter och kollar på bruna, snygga, smala människor från Beverly Hills där det är soligt dygnet runt och alla är lika snygga i skolan som jag är när jag anstränger mig som hårdast.
Just nu har huvudrollen, den speciella tjejen och den populära tjejen + knarkartjejen slumperparty tsm som nu utvecklas till en fet fest! Chaisa, vilket liv!


Här i höllviken är det inte lika livat, det är måndag och klockan är 17.39 och sitter som vanligt framför datorn. Man får ju passa på medan ägaren till datorn aka min syster är i Stockholm och lever la vida loca. Speaking of spanish, imorgon ska resten av pengarna vara inlämnade till resan och därför har jag idag (appålder tack) sökt jobb på sex ställen i Hölle, inte direkt mitt eget intiativ. Snarare efter påtryckningar från mina paranteser.


Ah well, det finns inget intressant med mitt jobbsökande, resten av dagen har ioförsej inte heller varit så intressant. Jag har skrivit ut fler bilder och satt upp på min vägg och ätit mycket god tacos :) 
Det är sånt man får göra när man har inte har praktik på hela veckan och ens syster är i Stockholm. Men på onsdag slutar hon tidigt och hon har lovat mig att vi ska hanga då! Jag har saknat att hanga med henne. 

 Det ÄNDA positiva med att vara hemma själv är att jag har kunnat ladda ner och sett a lot of movies! Crazy beautiful, Girl interrupted, Remember the titans, Die Hard 4.0 och nu är Armageddon 100% och Lord of the rings är påväg. Shit, är det smart att blogga om att man är otroligt olaglig?

Äsch vafan, alla har gått mot rött någongång.
Förutom jag då!

annie

tills på tisdagar.
schtek pojkar schtek.


Kommentarer
Postat av: Elin, writing from sthlm.

Jaa, det är inte stort i Höllviken.

2009-03-20 @ 13:01:23
URL: http://biografiskt.blogg.se/
Postat av: annie

damn right.

2009-03-20 @ 15:40:43
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0