papa don't preach, cause we are in love.

Min pappa preachar inte, och jag är inte kär.
Jag är negativ och detta kommer bli ett negativt inlägg. Förbered er.

Klockan är kvart över fyra, jag började klockan åtta idag så fick stiga upp klockan sex. Inte en bra början på dagen.. och det ända man får göra på praktiken är att springa runt som en tönt som inte har några kompisar, utan tvingas tränga sig på någon stackars jävel. Denna stackars jäveln var flera olika eftersom man dem turas om att ta hand om freaket, det vill säga jag.

Jag slutade dock vid ett som tur var och tog den jävliga bussen hem, mitt kort hade inga pengar så jag fick bryta min hundralapp till småpengar för att ta mig till Hölle. Freakin' Hölle. Freakin' busschauförr. Freakin fredag!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Men det är nu det jävliga börjar, jag kommer hem glad och laddad somfan inför ikväll. men do skriver emo på facebook och jag ringer upp (ja, det rimmade. jag kan inte ens få vara arg utan att råka rimma. helvete) Och helt plötsligt har hans små vänner inte råd att komma till ingemansland Hölle.. så nu sitter jag här, men en ny klänning, för mycket mat som mamma lagat, inga snygga skor att ha på mig och en död spirit.
Men jag ska iallafall ut med Vicks ikväll, hon sviker aldrig och det vill jag tacka för! Tack Sill. Vi drar till KB och förfestar med Henke och company istället antagligen.. men mina i-landsprobelm slutar inte.. ska jag ha samma jävla klänning jag hade förra veckan? Vicky har sett den, och om vi träffar malmökillarna kommer dem tänka att jag bara har en enda jävla klänning.. Henke och dem har dock aldrig sett den.. och den är jävligt snygg och jag har inget annat att ha på mig.
Onda jävla värld.
Fan vad jag svär.

Men Emo och hans lilla crew kanske kommer imorgon istället.. men då ska vi inte ut så då kan jag ändå inte ha min lila klänning, känns lite uppklätt kanske. Men åååh, fuck helvete vad misslyckat allt blir. Jag hatar när man gör planer och så skiter det sig, samma dag! Så var det fan förra lördagen också, men då lyckades vi ha jävligt kul ändå. Så man får ju hoppas detsamma idag.

Must do today:
Pröva kläder och skor.
Måla naglarna.
Planera håruppstättning.
städa behövs inte längre
Lyssna på mycket bra musik så man blir peppad.
Skälla ut stackars själar så jag får ut mina aggritioner.
Ha en jävligt rolig kväll!

GOOD LUCK CHUCK.
thankyou!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0