Oh susie..

Om min syrra hetat Susie skulle jag kunna sjunga den för henne, nu heter min syrra inte Susie utan Mimmi men jag brukar sjunga den för henne ändå. Oh Susie, vi har ingenting att göra denna jävliga söndag! Här är lite fakta: Är man pank, uttråkad och lite kräsen finns det inget att fördrirva tiden med.. tydligen är det ända valet vi har att plocka svamp.
Och eftersom jag och min syster varken gillar svamp eller att plocka särklit mycket känns det lite waste of time.

Man undrar ju kanske vart samhället är påväg när jag och min syster sitter med varsin dator fem meter ifrån varandra och pratar på msn ísället för att formulera ord med munnen, men jag tror att vi är bättre med våra händer än med våra munnar. Tolka inte fel för helvete. snuskiga jävel.

Min syster har tagit bort sin förra blogg för att hon påstår att man inte kan ha en blogg om man inte har ett liv, men jag är ju faktiskt det levande beviset, folk har slutat läsa och kommentera så man borde ju tycka att jag skulle sluta skriva men nejdå. Jag fortsätter til' the very end,

Från och med måndag denna vecka som kommer, alltså morgondagen så har alla apelrydstvåor praktik fyra veckor framåt, jag ska praktisera på SVT och hos en galen designare som skrattar lite creepy.. iallafall på telefon!
Men onsdagen förra veckan gjorde nog att vi klarar oss fem veckor fram! Det var 80talsfest hos Emil, Pernilla, Malin och Coleslaw (Nicole), Emils ända krav var att alla skulle vara extremutklädda och extremfulla och det klarade han av bra alldeles själv!  Damn vilket jävla drag, så hårt att vi var tvugna att dra redan klockan ett, men innan dess hade jag hunnit pierca örat och allt.
Annie till Emil: Har du hål i örat?
Emil: Jag tog det precis.
Annie: What är du cepe? Vem gjorde det?
Emil: Lotta!
Annie (vill inte vara mindre man): Det vill jag också.

Och efter der gick det utför, lotta tog is och en nål (vi var trots allt hos textilare), och lotta tryckte allt vad hon pallade och tilsista blev det ett litet hål :) Nu har jag ioförsej tagit ut örhänget och nu är det bara ett rött märke ovanför mitt andra hål i höger öra, men det var kul så länge det varade. Jag undrar vad jag ska göra i trean för att toppa det? tatuering?


Det blev som tur var efterfest hos Lotta och ettorna hade svårt för att hålla sig vakna haha, men det hade inte vi. Vi dansade intill halv fyra på natten, jag tror det var så dem gjorde på 80talet.. Mycket öl, mycket dans och ebba grön.
Var ute i fredags också med Mimmi, Mia och några random Malmökillar. Vi förfestade i deras lägenhet sen drog vi till kb :) Det var väll relativt, och bussresan hem var trevlig, fick träffa Johns omtalade vän haha.

Igår var vi på melodifestivalen genrep och det var väll fett, idag är dock segt som kola, men vi får väll skaffa oss ett liv jag och Susie..

I väntan på bättre tider .. adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0