Du vet jag har såna bilder i taket.

Jag funderar på att trycka ut nya och sätta up, i taket. Bilder asså. Men då måste jag resa mig upp och lämna min säng som just nu är min bostad. Jag har datan och högtalarana här och har precis sett klart på Babylonsjukan. Jag har fan babylonsjukan, jag får panik när jag tänker på hela grejen med att skaffa jobb, tvingas gå till ett jställe varje dag där jag inte trivs bara för att tjäna mindre pengar än min pojkvän som jag kommer gifta även om jag fan inte tror på äktenskap. Eller tror och tror, jag pallar inte tänka på känslor och skit. Jag vill bara ha roligt, chilla omkring.

Jag är fan sjutton och är typ trött på min framtid, jag blir så lätt uttråkad tror jag.,
Mitt inlägg igår var inte det mest positiva men hela grejen ändrade sig när telefonen ringde två timmars senare och dem betsämde sig för att ta sig ner till Hölle ändå. Och det gjorde dem, så dem och Henke, Tycho och Lunar(?) kom till mig och Vicky och drack öl och chillade till musik.  Vi tolv tog vi bussen in till Malmö och gick mot KB, där vi inte kom in.. och inte heller på fucking Babel så jag skrek lite åt den guljackade vakten.
Sen delade vi upp oss, så Lukas och Emil gick åt ett håll. Conrad, Simon och Paul gick åt skogen och jag och Vicky till KB, där hade vi väll kul men jag fick sån fruktansvärd skoskav men jag sörjde på MIX resturang.
'Hej, jag har 35 kr. Vad får jag för det?
'Vi har en blanding med kebab och falafell'
'Jag tar det!'

Mycket gott! Idag åt vi på BK, också mycket gott! Vägen från Burger King till bussen såg vi seriöst trettio cylar typ, bara folk som var ute och fincyklade sådär vid tolvtiden..så nu kommer ryktena om Hölle spridas att det är en cykelstad.
Men det är det inte, det är en stad som är ganska död och jag vill till hollywood för everybody goes to hollywood.

flera timmar senare..

Såg precis klart Crazybeautiful - världens jävla bästa film. Fyfan vad jag grät, genom hela.. så sjukt sorlig, så sjukt bra! Gud det går inte att förklara med ord, Kirsten Dunst och Jey Hernandes spelar så jävla bra. Jag dör. Se den, alla som läser detta. Jessica och Elin ni kommer gråta floder jag lovar.

Jaha, och snart ska mina föräldrar bort och jag ska sitta själv och kolla på melodifestivalen Final. Vilken höjdarlördag! Men jag orkar faktiskt inte träffa människor idag. Jag vill bara vara inlåst i ett mörkt rum med hög musik och inget mer.
Jag är så jävla känslig idag och mina kinder är så salta.. jag är bakfull och ensam. jag vill vara kär. men det händer inget.

Kommentarer
Postat av: Eliiiiiiiiiiiin

Alså grejen är den att jag såg A walk to remeber idag för första gången i mitt liv och även fast jag inte tycker om mandy moore så grät jag hur mycket som helst. Sen gick jag till kyrkan.

2009-03-15 @ 20:14:02
URL: http://biografiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0