and wednesday too.

trött trött tröttare blir jag.
jag och mimmi kollar tjenare kungen. eller nej för nu skriver jag ju här
och mimmi pratar med sin so called boytoy på el telefono. Så att..

Idag har jag fått en underbar klänning av mamma och pappa :D Jag är så jippie-glad och idag är det våffeldagen. Fast jag har inte ätit våfflor idag. Fan. Idag har jag också köpt ett par örhängen! Ja, vi får se om jag har det på fredag när jag ska ut med Silly, faaaan vad det ska bli ku - är så otrolisch laddad.
Jag har dumpat rökstugan så på fredag ska jag montera ner på pappas jobb istället. Kanske får sjunga en sång
där så man får in lite musikal i det hela.. överskattade fyra jävla veckor.

glass. glass är bra. Jag bytte ut om mot glass.
jag ska nog äta glass. vanilj. med choklad. sås.

mimmi är tydligen en psychobitch. inget nytt på den fronten.
en gång har mimmi tappat en belvileplatta i sitt huvud.
en gång har mimmi och jag kollat på en film "face off" och den är precis i slutet typ och så börjar dem skjuta inne i en kyrka.och ¨då säger vi exakt sammtidigt in a church!
min syrra säger att det är out of nowhere. det var det.

glass väntar. och sås.
glöm för helvete inte såsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0