aldrig nöjd.




Jag tror att jag älskar veronicas texter för att jag känner igen mig somfan, jag är aldrig nöjd och jag blir så arg när folk säger det till mig men det är så jävla sant.. jag stör mig på allt ' han skriver så fult och han sjunger så falskt '.
Åh gud jag orkar inte med män, idag har jag dessutom täffat efva attling som får mig att fundera starkt på att gå över till den andra sidan och du förstår vad jag menar.. fan att jag inte tänder på tjejer!
Men det gjorde ju inte Elin i fucking åmål heller från början och om man verkligen bestämmer och går inför det så funkar väll allt?

Anyfuckingway - igår var jag och mimmi i stan och fikade på dendära pensionärsrestaurangen som faktiskt var värre än förväntat och ååååh ibland blir jag så arg på gamla inramade människor som har ett speciellt tankesätt som får mig att vilja skrika som satan. Vilket jag ioförsej kunde gjort eftersom hälften på resturangen typ är döva.. men jag skrek inombords. Efter den otrrrroligt goda snitzlen så tog vi en gemsam buss till Malmö där jag och Mimmi hade ett troligt intressant och givande samtal om andra avenyn :) Sen hoppade vi av vid Gustav och började gå runt i stan för att göra det vi gör bäst, ingenting!  :) eller jo och det vi gör nästbäst kanske efter att kolla på film och äta skit, shoppa! 
Fast det blev inte så mycket shopping, jag köpte en mössa för 19 kr (herre fyndars gud) och ett block som jag ska använda som dagbok.
Mimmi: Men varför ska du skriva dagbok, du har ju en blogg?

Kära blogg och kära Mimmi, jag skriver blogg för att vara cool och skriva lite konstiga grejer som är kul vid tillfället men en dagbok, herregud, där skriver jag ner mina känslor och vem jag hatar och älskar. Inte skulle jag väl skriva i min blogg att jag inte gillar den dära koftan du hade på dig idag Mimmi?

Skämt å sida, Mimmi hade ingen kofta på sig idag och hade hon haft en hade jag antgaligen ääälskat den!
Om inte, skriver jag det i min dagbok. Men våga inte lösa loosers!

Idag är det "Secret window" på TV6 med Johnny Depp som är så jäävla het! Jag ville asgärna se den, men insåg fem minuter för sent att filmen börjat för fem minuter sen, fem minuter blev till tio.. tio blev till 15 och nu sitter jag här 21.25 och vet inte vad jag ska göra! Börjar jag kolla på filmen nu så kommer jag antagligen inte förstå för jag har missat början, väntar jag ännu längre så kommer jag fatta ännu mindre. Börjar jag kolla på filmen kommer säkert min syster komma upp så småningom och fråga om vi ska kolla på en annan film.. så här sitter jag.
17 år och med det största i-landsproblemet du kan tänka dig!

Men nej, jag tror jag struntar i hela grejen och förblir aldrig nöjd med veronica.

Kommentarer
Postat av: Eliiiiiiiiiiiin

And that's why people think you're a lesbian!

2009-03-06 @ 18:12:27
URL: http://biografiskt.blogg.se/
Postat av: annie

haha, klockrent elo.

klockrent!

2009-03-06 @ 19:06:56
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0