wake me up when september starts

Klockan är halv sex, jag sitter i min säng med nyduschat och nyfönat hår.
Jag tror att min vän Lotta är lycklig, det gör mig glad.
Jag pratade med min andra vän Louise idag, jag saknar henne mycket. och vårt ända hopp om att typ träffas i sommar. tennisvecka vecka 29 är helt omöjlig. jag ska nämligen jobba på falsterbo horseshow då, vi har haft en veckas diskussion om det jag och min mamma och även om det är mitt liv så gjorde jag som hon ville. för jag måste jobba och vi vill inte låna ut pengar till dig om du inte ens kan offra dig och jobba. det kan jag. jobba alltså. men varför just vecka 29!?!? fan i helvete, man ska inte svära.

allt försämras ju också med att jag har inställningen att allt händer av en anledning. men den teorin börjar svaka när jag gör sönder min mobil, skär mig i handen, tvingas jobba och missa mina vänner och party och att vi inte kan åka till london i sommar. september. jag får vänta tills jävla september. varför kan du inte komma hem till mig mimmi? jag behöver dig och jag tror att du behöver mig också lite kanske? du missar ju mitt liv, och jag ditt -. fan vad jag saknar dig, jag lyssnar t.o.m på snook för att dem påminner om dig. förlåt att jag snodde din skiva. puss

augustibarn.

mimmi

Kommentarer
Postat av: Mimmi

skriv inte så, jag börjar gråta. jag behöver dig också, självklart. september är snart. du och jag är bästa kompisar för alltid var vi än är. snart är det ju USA, hallå? älskar dig. din bruttan. <3<3<3

2009-07-13 @ 01:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0