magtröja

Jag tror jag börjar bli sjuk. i kroppen. i mitt huvud har jag alltid varit sjuk, men även där går det bara utför för varje år, månad och dag.. Idag har jag varit i stan med mamma, vi skulle bara byta mina short och lämna tillbaka mammas glasögon, men vi hann ändå med att bråka. Jag och mamma bråkar nästan varje dag nu, jag vet inte varför. Det är bara jobbigt men jag får väll skylla på att jag mår dåligt. Bara jag blir frisk till helgen är jag lugn.
för på fredag ska vi till kb! än så länge jag, emil, vicky. ida? amanda? vi får se :) Jag ska iallafall ha mina nya höga shorts hade jag tänkt! ochantagligen låna amandas skor :)

nu kollar jag på sex and the city på youtube. jag är fortfarande bitter för tennisveckans fuck up dock. lollo vad i helvete! Men jag ser iallafall fram emot min 18års fest som jag planerar bit för bit varje dag :) puss och kram. säg banan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0