jag sitter ...

jag sitter vid en dator på länge, min dator är sönder.
min mobil med, jag har inga pengar. inget jobb.
min mamma är arg på mig. jag saknar emil.
och alla apisar.
men mest min syster, så väldigt fruktansvärt mycket.
punkt.e p

det skrev jag häromdagen hos amanda.. det råkade att inte publiceras.
det kanske var bra, vissa saker som jag skrev stämmer fortfarande men
nu är jag glad.
varför jag är glad - lista.
1. jag har fått en dator av pappa!!!!!! OMG
2. emil ska komma till mig i helgen
3. jag har pratat med elin i telfon och hon livar upp mig.
4. efter idag jobbar jag inte på två veckor typ.
5. jag och vicky ska till tennisveckan v. 28 och det ska bli BÄST! <3
6. jag är ganska snygg idag. hihi haha hehe hoho huhu

nu ska jag dock jobba, men skit i det som lotten skulle sagt. lotta är typ tsm med en kille som heter lukas.
dem låter som ett barnprogram. lotta och lukas. äsch så länge man är lycklig :)

illousinering är ett underbart ord. som egentligen inte finns.



Kommentarer
Postat av: elo

Jag är hemma hos tatookillen. Han vill spendera sitt liv med mig. Puss jag saknar dig.

2009-06-27 @ 22:50:16
URL: http://biografiskt.blogg.se/
Postat av: Rebecka

annie bunny - skumbanan! jag saknar dig, och jag tycker lukas och lotta låter sjukt bra ;) annie och emil också för den delen!

2009-06-29 @ 14:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0