Varför ska man tänka på nån annan än sig själv? ego..

Jag förundras över män. män som man träffat en gång. och ändå.
ringer dem inte två gånger.. pröva snarare 22 gånger och som elin säger vill spendera sitt liv med mig
jag förstår det inte. sen finns det den andra delen. som man aldrig kommer få fastän man försöker utan att ringa 22 gånger
man kanske måste ringa den där 23e gången? eller ringa minus minus 23 gång.

det är verkligen sant killar är från mars.. david bowie gjorde ju låten life on mars. kanske finns det en underförstådd mening om mäns ursprung där..tveksamt och varför skulle vi kvinnor vara från just venus? för att det är en dum planet som fått sitt namn från kärleksgudinnan Afrodite. ja det hittade jag på wikipedia. men vem är så blind så dem tror att kvinnor är en jävla reflektion av en skitsnygg kärleksfull gudinna? har du sett sveriges kvinnor? det finns massivs fula. inuti speciellt. och jag tillhör den icke så kärleksfulla delen.. jag ska inte påstå att jag är ful. för det tycker jag inte att jag är. men jag är heller verkligen ingen jävla gudinna.
freaking samhälle.. det var säkert en man som kom på detdära med att kvinnor är från venus. i o för sej så förvärras bara hela feminismgrejen genom att jag utgår från att män har kommit på de saker jag ogillar. tyvärr stämmer det. synd.

jag borde iofs ha en ny inställning till män eller ja. pojkar nu när jag gillar en.
pojke.
mycket.
det är väldigt mysigt mestadels men man blir också lite neurotisk. om han ska ringa? om han har sms:at?
om han tycker att jag är snygg? varför han aldrig säger det isånnafall? om han tycker jag är jobbig? om han skulle ringa upp och jag blev arg och la på luren? om hans föräldrar gillar mig? om han tycker jag är snyggare än hans förra flickvän?
jag inser mer och mer för alla frågor jag ställer att det är mina osäkerheter. hi love yourself much? god I'm selfcentered.
fast som jag sa till min mamma häromdagen. det är mitt jävla liv! och detta är min jävla blogg. där jag delar kanske lite för mycket med mig av mitt liv.

jag har också förövrigt ett plåster på min hand. antecka det.


Kommentarer
Postat av: elo tabacco

2009-06-28 @ 21:17:54
URL: http://biografiskt.blogg.se/
Postat av: elo tabacco

Gumman det löser sig bara. Du har hela livet framför dig (ofta jag sa det där!). Jag ska dra hem till tattookillen igen nu. Han ska få skjutsa mig till stallet imorgon bitti.

2009-06-28 @ 21:19:20
URL: http://biografiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0