bam barabambam OLÈ!

Feel free att ignorera mitt förra inlägg eftersom jag inte minns hälften av det jag skrivit. och den där låten och annie och jag är goda vänner.. det vet jag inte vem som skrev men kul hade vi iallafall :)
Det var ju student igår - fast jag och mina vänner gick runt och sjöng vi har slutat nian!! Jag tror att Ica-tjejen trodde att Elin var psykiskt störd.. inga invändningar där.

Från början till slut.
Elin sov hos mig i torsdagsnatt, vi låg i mörkret och elin ställde obehagligt personliga frågor.. men det är del av hennes charm. Sen somnade vi, vaknade till mysmusik och gjorde oss frrruktansvärt snygga alla tre. vi är inte skidso någon av oss, jessica var också hemma haha. Vi plattade alla våra hår vilket till en början verkade onödigt eftersom det regnade ute MEN eftersom jag och Elin lyckades träffa två amerikaner på måndagen så ändrades allt.
Jag Jessica, och Elin springer med hattar och sjalar runt huvud och hår till bussen när en bil kommer körandes, halv kör på Jessica och vevar ner rutan.. vem är det om inte den 25åriga amerikanar-jävlen som heter björn och tydligen äger både madison och peppes. Elin frågar direkt om dem kan köra oss till apelryd och det gör dem, men när vi hoppar av så säger äcklet någonting om sugar och jag frågar have I got sugar on my cheek? äcklet: no give me a little sugar here säger han och pekar på sin kind men jag säger bara nej och går däifrån. Jävla sär.. kan man inte få skjuts utan att dem måste ha något i gengäld.

Senare hemma hos evelyn och klara.
min mobil ringer.
jag: hej det är annie.
äcklet: hi this is björn.
jag ger i panik mobilen till evs som direkt fattar vinken.
evs: no she's not here, this is the other annie who goes to her class (A) She forgot her phone here, we're not going to party, we're just gonna stay here and chill.
samtal avslutat,
vi tror att allting är räddat.

senare på kvällen, påväg hem till evs och klara ser vi några som står vid evs och dem men är påväg därifrån, påväg mot oss. Jag har dock en sjal runt håret igen för det regnar. När vi går förbi ser  vi att det är amerikarna!! Jag försöker gå förbi väldigt diskret men alex och paul stannar och börjar snacka. Då kollar amerikanaren på mig och säger : Your name isn't annie? jag tar av mig sjalen och mmmar lite och ljuger sen we were going to chill but then we wanted to party..killen fattar att han är jävligt dissad och säger okej.. high five jag highfiver honom säger whatever och börjar gå mot huset.. smått pinsamt skulle vissa säga. Jag känner mer så jävla kallt!

Iallfall var det en ganska kul kväll, vi förfestade hos evsi och klaris med musik och ölspelet. Sen drog vi mot maddan.. försökte stämpla av, jag försökte själv klättra in men det funkade inte heller så vi satt utanför madison tills vi drog till den italenska glassbaren, där slösade jag 29 spänn på en jävla macka, sen började filip och en kille bråka så polisen kom och shit.. vid typ halv fyra tror jag gick vi hemåt mot evsi och dem. Evs bjöd på antagligen gammalt och jäst rödvin, sen spelade vi pingis tills vi däckade i varsin soffa.. vi vaknade igen vid sex av freaking teletubbies på teven.. jag somnade om i en fotölj men vaknade i soffan halv ett på dagen och kände att det var dags att gå hem.
Eftersom jag hade sån skoskav så gick jag barfota hem på stenar med blött hår och svarta ögon. DET ör a walk of shame och jag kan säga att alla pensinärer stirrade ganska dömmande. Min ända tanke var att uttrycket ung och dum ju finns av en anledning... vem vet det är kanske baserat på mig?

Anyway nu ska jag kolla på en konstig film där han som spelar Trey i sex and the city är med, enjoy :)
Puss och kram I'm a hangover skummbanan. men lycklig.


Kommentarer
Postat av: elo tabacco

HHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHHAHA. Gött now I know it all!!!!!!

2009-06-14 @ 20:51:58
URL: http://b
Postat av: Rebecka

WHAT?! Så du menar att amerikanaren ägde madison? Varför fixade du inte så han lät oss komma in? ANNIE??? Skit samma, jag hade kul ändå, och på fredag är det midsommar och vad jag har hört så ska du till Falkenberg med mig och folket, right? :)

2009-06-15 @ 15:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0