som alla skulle sagt.

Jag sitter i skolan,  har precis lämnat in mina fotobilder och känner mig väldigt trött.
Vi har bara religion idag men NEJ för när jag går upp till Michel på lärarrummet säger Anna att hon mår dåligt och ska gå hem så det är onödigt om folk kommer hit. Därför har vi inga lektioner idag. Ändå sitter man här.
Återigen är jag bitter.. börjar bli en dålig vana, herregud vad jag blir grumpy på bakfyllan.

Men gårdagen var väldigt rolig :) Vi drack öl och lyssnade på Power Hit radio och så piercade Sara mitt ögonbryn med en säkerhetsnål. Se, detta är en av några stora anledningar till att mina föräldrar inte får se min blogg. Visst blir min syster också full men 1. hon är snart 20  2. Hon piercar inte sig när hon dricker 3. Hon är snygg!   Okej det sista var väldigt ovesäntligt, shit jag försöker använda stora ord men jag kan inte ens stava till det.. lagom tappert försök ändå tycker jag.

Anyway jag ska nog hem nu och äta lasange.. jag åt faktiskt ingen frukost och jag är hungrig som en iller som pappa skulle sagt! :) jodå, puss och kram och som lotta skulle sagt snus på det!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0