when you're living of rock n' roll

jag är förvåmansvärt lugn och det gör mig stressad
allting är i princip fixat inför emmaboda - utan huvudingridiensen - alkohol.
vet inte hur jag ska lösa det riktigt och det känns jobbigt
men alla hippiekläder är fixade, outfiten inför imorgon hänger på min dörr,
två par skor ligger i min ryggsäck och shampo och mjöl finns också där.

igår var jag hos amanda och drack vin, ett glas vin och alldeles för mycket chips och choklad.
healthy my ass,
men det var såsom alla beskriver att en första date ska vara, vi pratade om filmer, böcker, musik, kändisar och skvaller. okej man kanske inte skvallrar på första daten men jag har aldrig varit normal, bara när jag går med dig.
lite håkan fick jag in där på slutet också.

mitt största problem innefattar egentligen varken emmaboda och alkohol eller min fest, kläder och pengar.
mitt problem sitter, ligger eller står och jobbar i london. min syster allså. jag vet ju inte ens om hon är fågel fisk eller mittemellan och det är så jobbigt. jag vet ju alltid var eller vad hon gör annars, iallafall nästan.
men nu så är hon där, och hon har varit på samma klubb som paris och kate moss har varit och hon har träffat jude law och hon har bytt bort en ny snyggkofta mot en byggarbetares orangea väst och hon har i princip en pojkvän och hon ser en massa nya filmer utan mig. filmer som vi direkt skulle lova varandra att se tillsammans.
bottom line - rebel rebel you torn your dress, rebel rebel your face is a mess...hot tramp i love you so.



en syster och en big ben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0