we don't care about the old folks!

Igår i väntan på ett mycket försenat tåg upptäckte jag en förskräcklig sak.
Jag har börjat gå med händerna knäppta framför mig, du vet som gamla gubbar går med händerna knäppta bakom ryggen när dem diskuterar gamla goda tider på deras återkommande söndagsrunda med frugan.
Men vad betyder det? Håller även jag på att bli gammal? Kanske är jag bara några steg från att knäppa händerna bakom ryggen!? Måste jag börja skriva om mina framtida barns simträningar och fotbollsmatcher istället för fabulösa partyn, mina vänner och festivaler?
Jag vill ju inte bli vuxen!
Vem kunde ana att den där gången i första ring (det är så de gamla kallar det) då jag valde en speciell disneykaraktär till en liten obetyflig föreställning skulle välja så rätt?
Jag är verkligen Peter Pan..
..och jag åker på onsdag till landet ingestans  also knowned as Emmabodafestivalen för att stanna kvar i min barndom!

Kommentarer
Postat av: elo tabacco

HAHHAHAHHAHA. Jag älskar dig min vän.

2009-07-27 @ 23:03:32
URL: http://biografiskt.blogg.se/
Postat av: annie

och jag dig alfred

2009-07-28 @ 00:23:39
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0