it is so hubble.

No wonder the city never sleeps, it's to buisy trying to get laid.

Jag önskar att jag bodde i New York, jag önskar jag vore Carrie - hade tre underbara vänner som träffas och äter lunch nästan varje dag, pratar om sex, går ut på nya klubbar och dricker cosmopolitans, har underbara nya kläder varje dag, ännu snyggare skor.. jag önskar mig New York i 18årspresent.
Jag önskar mig min syster, en hippie folkswagenbuss  och New York. plus några skor och lite kändiskap kanske.
 
     jag önskar mig att helgen kunde komma snabbare så att jag kunde får träffa min kräfta, jepp han har tydligen brännt sig väldigt mycket och är röd, väldigt röd.men jag gillar honom ändå. på fredag kommer vikcy också hem, sen ska vi ha förfest hos henne innan vi ska till KB. jag tror redan jag har skrivit det men det händer inte så mycket just nu så jag får skriva samma saker om igen.

idag har det dock varit en mysigmysig dag, jag och amanda åkte in till malmö och köpte vin och choklad. vi hade redan med oss filtar, cider, kanelbullar och obekväma skor. det var en underbar kväll, ljumig klibbig värme. vi behövde inte ens koftor eller jackor. och klockan var halv elva. då är det sommar.

jag önskar också jag hade lockigt hår.

- your girl is lovely hubble.
i don't get it.
- and you never did.


Kommentarer
Postat av: Karin

Får jag citera dig på min lilla bloggis. cause your amazing!

2009-07-02 @ 11:10:34
URL: http://punktnu.blogg.se/
Postat av: annie

haha go ahead, tack karin! :)

2009-07-02 @ 12:50:52
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/
Postat av: amanda

du kan få mina lockar i artonårs present snygging

2009-07-02 @ 18:18:20
Postat av: Elin

ÅHHH! IT IS SO HUBBLE!!!

2009-07-05 @ 17:55:53
URL: http://biografiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0