He doesn't look a thing like Jesus..

Jag pratar just nu med min kusin, Li. Nej hon är fortfarande inte adopterad från Kina eller Japan eller något annat asiatsikt land, hon har blondt hår och blåa ögon och hennes föräldrar gillade bara det namnet.
Li är femton och har precis kommit hem efter ett 14dagars konfirmationsläger där hon inte kände någon! Hon är modig min kusin, men hon hade iallfall jättekul. Vilket jag förstår.
 
   Jag är ju inte den mest kristna människa, jag tror inte på gud eller jesus eller carola men när man är fjorton och lite förvirrad och ens kompisar och alla konfirmeras så gör man detsamma. Och det gjorde jag. Och ångrar det inte någonting för hade det inte varit för guds hjälpande han, NOT så hade jag aldrig träffat mina nuvarande bästa vänner, nej helt seriöst så är det ju ödet och jag tror på det där som Charlotte säger if i never had met Trey I wouldn't have gotten divorced and I wouldn't have met my divorcelawyer Harry and I wouldn't be engaged now. Men sen kan jag förstår folk som hatar mig när jag säger så när folk mördas, får cancer vid 10års ålder eller blir nerslagna och lever utan vatten och mat.
   Shit nu får jag sluta jag börjar låta som en miss world kandidat och då är det fan illa.

Jag gör en helomvändning och börjar prata om lite mer ytliga saker som vad jag ska ha på mig imorgon. jag har freaking panik, har varken vilja eller ork att ta mig upp att börja prova kläder för det slutar alltid likadant. jag har inga nya intressanta snygga kläder att ta på mig hur mycket jag än gräver. satan.

på ta om det, jag är så glad att översättningen för god bless you är prosit i sverige. En människa nyser och en annan säger God bless you? Varför välsignar gud en om man nyser? Jag föreslog till Amanda att nysning är när Satan försöker smita men då hade ju man varit glad? För vem vill ha en satan i sig? Satanister kanske?
   Vi sådana här tillfällen önskar jag att Rebecka Thelaus eller Sara var här och kunde ge några smarta och roliga förklaringar, Rebecka får nog stå för det smartare alternativet och Sara för ja.. men dem är underbara båda två.

Ännu roligare är att på måndag så.... åker jag och Vicky med hennes (mammas) bil på roadtrip upp till Båstad och Tennisveckan !! Det ska bli så fruktansvärt roligt och jag är såååå peppad att spendera en vecka med min bästa vän och dricka vin och öl, festa day and night, sola och bada, äta pizza och kebab och såklart sova i Vickys (mammas) bil :D
En vecka i den kan kanske rätta till mina ryggproblem? eller??

pics från tennisveckan last year.








anyways, peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

NUUUU DRAR VI OM MINDRE ÄN 24 TIMMAR, WOHOOOOO:d:d

2009-07-05 @ 18:22:32
Postat av: Lillygirl

haha, gumman!

läste och skrattade. underbart roligt att läsa i din blogg. Och du har rätt jag är svensk typ alla tror att jag inte är det, jag blir t o m kallad pingpong av en sjukt snygg kille bara för att en gemensam kompis började säga att jag va ifrån kina och en massa sånt. <3

älskar dig!

2009-07-29 @ 16:30:58
URL: http://liihaxbender.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0