inte helt okej!

Hej mimmi.

Idag är det söndag, för en vecka sen blev jag körd mot falsterbo utan en anning om någonting. Jag hamnade bakom en glassbar med en tjej som hette fredrika. sen fick vi hjälp av tilda, en tjej som tydligen också går sandeplan :) som jag gick. Veckan har gått otroligt snabbt och fast det varit en pain in the as och back, dagar med spydiga kunder och lots of stress så har det varit så jääävla kul !! Ångrar ingenting som lena philipsson sjunger. typ.
Igår var jag ute, slutade lite tidigare - eller jag smet snarare ifrån the glassbar. haha.
kom direkt hem och gjorde mig snygg, vill jag tro,.
sen körde mamma mig mot kämpinge i tron om att jag skulle till vicky, så dit körde hon mig och eftersom vi var ovänner och hon sååå gärna ville hem till en film som började så pallade jag inte säga något, så jag drämde igen dörren och gick mot michelles hus.. jag hade fått en vägbeskrivning av vicky men jag har ju inte det bästa lokalsinnet direkt. det kvävs GANSKA mycket för att gå vilse i sin egen lilla by. iallafall smög jag in på en parkering och ringde på en dörr, jag håller tummarna om att det är rätt hus men då öppnar en liten gubbe.. jag harklar något om bolinders och han sa bara att det var huset brevid.
  sen förfestade vi lite där och blev körda vi till Strandbaden ! Där var vi väll tsm i en halvtimme innan vi kom ifrån varandra, men jag hade en underbar kväll haha. Dansade och pratade med en väldigt full tjej från stockholm, raggade mig till ett neongrönt armband som lös i mörker, tappade dock bort det en minut efteråt. sen träffade jag tycho, john andy och vigge och dansade med dem hela natten long.

fyra timmar senare.

vaknar och gråter, inte för att jag är ledsen utan för att jag inte kan öppna mina ögon. helt seriöst det är omöjligt för att jag är så fruktansvärt trött och omöljigt bakfull - sinnes. jag gick omkring bara i en kvart helt förvirrad och sminkade mig. jag kände dock att det inte hjälpte något! men iallfall sista dagen på jobbet, så fruktansvärt trött men det var inte så mycket att göra så jag och tilda chillade mest, så underbar tjej!
tolv timmar senare slutade jag

och nu sitter jag här, pratade precis med jessibabycake i telefon, herregud vad jag inser hur mycket jag saknar den människan. återigen sinnes.

min syster också, hon är snygg och duktig och bäst. du är det.
och jag önskar du kommer hem så vi kan gå i stan, äta på McDonalds, gå på kb, dricka vin, kolla på film i din säng. bara vara i din närhet, vid den förbannade vita pelaren. åh snälla kom på min födelsedagsfest! jag fyller faktiskt arton!

puss och kram,
some whishes do really come true..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0