pop pop pop

Hej Bruttan!
Det är helt seriöst girls just wanna have fun på min playlist och jag är så underbart uppe i varv. jag känner för att ta tag i saker, gå ut och dansa, träffa människor och vara olaglig och spirituell. jag vet knappt vad spirituell betyder.
  slutade jobba för en timme sen, ett åtta timmarspass med konstant glass, grädde och choklad/kola eller jordgubbsås på fingrar och ben. och evigheter av otrevliga, gamla, små och skrattiga glassätare och kan jag få en servet tack? jag tar nog en... jordgubb! det var hemskt dyrt och ska inte jag ha växel tillbaka? Jag har en ny respekt för glassförsäljare. helt enkelt.

jag jobbar tre dagar till. fredag, lördag och söndag :)
lördag ska jag nog på strandbaden med vicks, inte nog jag SKA! är så party sugen, på måndag har truls och frida sin fest och sen ska jag till Båstad nästa station Herrljunga, (det känner jag igen tänker du, det är cidern du tänker på! men det är en håla i Göteborg där Eloo backenfall bor !! Sen är det emmaboda och sen är det ta mig fan baklängesen i helvete min 18årsfest!!! jag är så fruktansvärt lycklligt. den lilla extra kolasåsen på min glass hade ju varit att du hade varit här, snälla kan du inte snälla snälla snälla dyka upp i en födelsedagstårta på min fest. den 8e augusti. jag slänger ut det bara som en liten hint..  nu måste jag tyvärr meddela en dålig nyhet. min skrivare är tyvärr kaputski så mina inbjudningar får gå via alla vår käraste facebook!  som metallica skulle sjungit sad but true.

men anyways bitches, ha det fett. rökning dödar och allt det där.
passiv rökning också. okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0