silly, du och jag kommer ha det så bra. plus vin

Räkna ner, 12 timmar.
Det är någon film på dansk TV2.
Jag kollar inte.
Idag såg vi på Juno.
Jag, Amanda och Vicky.
Viktor droppade in en stund
Sen kom Larre och vi såg på Dumpad.
Passande.
Men det är skitsamma för imorgon drar vi.
Jag och min bff, sill.
Mot Tennisveckan, mot Båstad
Och McDonalds såklart!


Nu trillade en tjej ner för trappan åkandes på en cello. det får mig att tänka på Klara. Det får mig att tänka på Emmaboda. Det gör mig glad. men först tennisveckan. först roadtrip, eller ja typ. Puss och kram. jag måste verkligen sova!

Kommentarer
Postat av: silly

vin blev det verkligen....(minneslucka)

2009-07-12 @ 22:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0