Kärlek är ett brev skickat tusen gånger.

just för att jag saknar dig.

hej mimmii
jag kom precis hem från jobbet, nej nu ljög jag ganska rejält. Klockan är nu 21.42 och det betyder att jag har varit hemma i ungefär en timme och sammanlagt jobbat tolv timmar idag! Rensa dina öron, eller gnugga dina ögon och läs igen. Thought you'd ever see the day? Din syster jobba freaking 12 timmar, men det är sant som dem säger. Desperate needs cause for desperate actions. Jobba är för mig en desperat handling i behövande av pengar.
Jag står och jobbar i ett glasstång tillsammans med en annan tjej som heter Fredrika och är 92a, det sjuka är att hon typ också är barndomskompis med Larre aka Larsha min farsha. Elin Backenfall, du hade rätt då du sa orden det är inte stort i Höllviken. Så där står vi från morgon till kväll utan mat eller stolar och serverar glassar, falsterbo-special som innebär tre kulor valfri glass, grädde och antingen jordgubb, choklad eller kola-sås!
Jag kan ju meddela att dina syster och hennes kompanjon Fredrika idag sålde glass och någon enstaka choklad och MER-dryck för 19 000 - det är beundransvärt och halvt skrämmande att så många är villiga att handla glass för så dyra pengar och endast EN har faktiskt klagat!

I förra veckan var ju jag och min PIC - partner in crime Silly i Båstad och festade in tennisveckan! Vi och resten av sveriges befolkning typ, tanken var att vi skulle åka upp på måndag förmiddag men som alltid kom något i vägen.
Jag sitter seriöst tio i tolv hemma och ska ta min packning på golvet för att sen åka hem till Vicky, jag sträcker mig mot väskan, sträcker lite till. liiiite.. KNÄCK. Min rygg knäcker till och jag kan inte röra mig längre, jag lyckas ta mig nerför trappan till mamma och pappa. Pappa försöker lyfta mig och knäcka rätt ryggen, inget hjälper. Mamma ringer Vicky och sen kör vi till vårdcentralen där dem också INTE hjälper, dem säger bara till mig att ta en massa tabletter.
(Jag börjar förstå varför så många knarkar i dagens samhälle..)

Hela dagen fick jag ligga ner på magen halvt nerdrogad och kolla på filmer och sova,

På tisdagen vaknade jag och mådde lite bättre, jag mådde mycket bättre för att få åka av mamma och pappa :) smart va?
Så vi gav oss iallfall iväg och parkerade bilen på den parkeringen mitt emot kyrkan du vet? 50kr/dygn, not to shabby.
Sen har vi festat varje dag nästan, med vars tre liter vin så lyckas man rätt bra. Vicky lyckas bättre eftersom hon är underbart lättpåverkad vilket är både ekonomsikt och underhållande för mig! Första kvällen var vi på Madison och jag och Vicky var väl inte så mycket med varandra direkt, haha. Andra kvällen sitter jag och Vicky vid hamnen och har ätit varsin
macka med räksallad helt oskyldiga men väldigt snygga och vips så sitter vi på en båt och dricker vin med två host äldre män.. men gratis vin är alltid gratis vin! När vi sen mer och mer inser att killarna antagligen vill ha något i gengäld för vinet reser jag mig upp och säger en lögn om att Lottas pojkvän Lukas är jättefull och vi MÅSTE gå! Så vi springer nästan därifrån och kvar sitter två kåta killar med rakade huvuden och en båt. Inte direkt en helkväll va?
 Smsen från Båt-Johan var ju inte dem trevligaste sen i efterhand,
Dagen efter var vi på madison igen, det vill säga innan jag blev utslängd och vädligt aggresiv att tillägga! Klockan två var vi hemma vid bilen och kände oss lite töntiga som var hemma så tidigt så vi hittade en kille i bussbilen brevid oss som låg och sov i gräset, Vicky väckte honom och vips så satt vi i deras buss med varsin öl i handen. Bara för att krydda gick vi och la oss sju på morgonen - livet är bra härligt.

Det hände så mycket mer dessa fyra dagar i Båstad men jag orkar inte skriva och du orkar nog inte läsa.
tack för det du skrev på mig logg på facebook idag, jag blev så glad. Jag saknar dig, längtar förbi sommaren för att
få träffa dig :) Älskar dig, puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0