hej och då

rkar som om folk har börjat sluta läsa min blogg, iallafall kommentera så snart får jag köra den där 14 år grejen och skriva kommentera och en massa hjärtan och grejer, så vill ni inte jag ska sjunka så lågt.. så. ja kommentera!! <3<3
 shit jag mår dåligt, det var party igår. om det var! truls och frida fyllde arton, jag pajade EN TILL MOBIL, inte helt men halvt liksom. som vicky säger "it's a curse" typ.
men eftersom ni inte kommentera så reser jag mot bättre tider, götet vettu. spårvagnarnas och håkan helöströms underbara hemstad. Göteborg ladies and gents!
sen ska man ju till liseberg också och hotell på det, jag är lycklig som ett as. a. s Annie Svensson.
ovesäntligt men sååå viktigt. som jag ungefär.

hejdå höllviken, hejdå bakfullhet.

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag läser, var så säker! varje dag. Mobiler är föresten färskvara. Så är det.

2009-07-21 @ 17:18:16
URL: http://punktnu.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jag läser ju!

2009-07-23 @ 19:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0