bara dårar rusar in.

hela mitt rum är fyllt av håkan.
jag och elin pratade i en av många sätt att nå varandra när man är som sandor slash ida, en bor i göteborg och en bor i skåne. men då pratade vi om kläder och musik - vi har bestämt att vi ska vara hippisar hela emmaboda och därför måste ha sån där lcd/hair/lugn/galen I wanna get high-musik. Men när jag sen gjort två skivor med sån musik så sa elin att vi måste ha håkan! Jag är så glad att hon sa det, för nu finns det även en ENDAST håkan skiva, man kan inte åka på festival utan håkan.Man kan ta Håkan från festivalen men aldrig festivalen ur håkan , en liten sak jag insåg precis bara.

jag känner mig snart vuxen, om bara nån vecka fyller jag arton så varför måste jag då ringa det dära numret alla ungdommar har och säga orden "kan du fixa tre vinflaskor?" - det finns ingen mening som får en att känna sig mer som man är 14 år och aldrig kommer växa upp. Tyvärr förändras inte mycket när man har fyllt dem dära 18 åren, man får köpa 3,5or ifrån Statoil? och köpa cigg och snus? men jag som varken snusar eller röker får tydligen nöja mig med 3,5or - återigen 14år känsla.

nu ringer jag.

detta är fan inte sant! tydligen måste jag vara 18 för att han ska fixa till mig!
Är det något man kan göra under 18!?
jävla samhälles jävla fucking shit.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0