ano och elo

Miranda och Steve bråkar.
Jag kollar på sex and the city i ett stort hus ute på landet, elin och hennes pappa och hans fru och deras barn bor här. dem har hästar, varav en jag red idag :) Den är ganska gammal sa elin och därför lugn, så jag vågade rida på den utan problemos, den ända lilla flaw var att den är otroligt rädd för kor. men eftersom jag inte är rädd för kor så kanske det jämnade ut sig? eller? lite?

Elin sover i den andra soffan, hon börjar jobba imorgon klockan åtta och sen jobbar hon fyra timmar till klockan tolv på ett pensionärshem, stackars Elo. Ano är dock vaken, väldigt vaken. Men ska nog sova snart för att vara lite duktig och annorlunda från hur jag brukar vara duvet. så då var saken biff, jag ska sova. eller först kolla på det sista avsnitten av satc på denna dvd:n.

puss och kram.
om en vecka är vi i emmaboda. på kansek det heter?
whatever.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0