absint.

Kom hem ifrån jobbet fö en stund sen och vad hittar jagg? Alfie går på dansk tv2, underbart. Just nu står sienna miller naken och skär en gurka, hon är så fruktansvärt vacker den kvinnan, typ perfekt kropp, fräknar, brun med sotiga ögon. Så ska jag se ut imorgon har jag bestämmt. då vi ska ut. Jag och vicky :)! och michelle?
antagligen kommer jag väll sluta sent, ååh. vi har så jävla kul på jobbet jag, freddy och tilda - also knowned as glasstjejerna i bar 2. Men helt seriöst så är jag så sjukt sliten och träningsvärken efter 500 glassar per dag är inte kul för högerhanden.

men nu orkar jag inte mer, ska kolla på jude law och susan sarandon ha sex typ.
peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0