En hoppande vitamin och bula i huvudet.

Jag har en vitamin hoppande runt i mitt hus, en syster som gått upp och tagit vägen "gud-vet-var". Jag gillar inte detdära uttrycket., tänk så tror man inte på gud? då tror jag ju inte heller att han hela tiden vet vart alla är? fast någon vet ju var alla är hela tiden med dagens helvetes teknik, idag är en dag som jag kanske inte uppskattar teknik fast jag sitter och skriver på en av tekinkens under, datorn. Bambam!

Av en underbar anledning, eller jag vet inte anledningen direkt men vi hade iallafall studiedag i fredags så jag fick chansen att åka hem redan torsdagkväll med en sliten pappa brevid mig.Så det blev en långhelg :)
Efter en halvtimme hemma kom mina två bff:s Larsha och Vicky och vi kollade på filmer och töntade oss med datorer (dem är ändå ganska avändbara och bra) Vicky sov över och dagen efter gjorde vi inget vettigt alls, kollade vänner och bakade muffins med krossat pärlsocker eftersom det vanliga sockert var slut.    Man tager vad man haver - så fick man använde av det uttrycket i sitt liv också.

Vid åtta begav jag mig till Vicky igen där vi gjorde oss snygga, correction snyggare, blandade drinkar för att känna oss snyggare och vid halv tio tog vi bussen mot en okänd människas förfest som bestod av kortspel och en anning för mycket alkohol. Men man ska inte klaga för de finns dem som inte har någon alkohol alls, am I right? ehem..
Sen gick vi mot Crown i en ny identitet och laddade somfan :) Vi kom in VIP, för att skryta (inte för att det var min förtjänst någonstans men ibland har man flyt, rätta kontakter typ kompisars rätta kontaters kompisar) Det är lite som att skryta attens kusins mammas arbetskamrats farmors ex mans brors syssling känner Anders Lundin eller någon annan B-kändis.
Väl därinne gjorde vi väl inte så mycket, dramatiken kom senare när två vänner med karatefylla skulle ta bussen hem, samma buss som vi tagit i 10 år men det blev inte riktigt som planerat.
Vi lyckades dock somna och vaknade på fel plats vid fel tid, i Falsterbo!
Som tur var hade vi en sjysst busschauförr som erbjöd sig köra oss tillbaka till där vi hör hemma.
Så vi var alltså tvugna att vända i en av djävulens rondeller och eftersom jag inte hade något stöd nere eller sinnet var i balans så trillade jag rakt av och trillade in i bussens glasdörr och slog till huvudet rejält, min ända tanke var that is gonna hurt tomorrow, tro mig det gjorde det! 


 

Men trots det och lite magont har det varit en mysig dag med Mimmi och  kusinvitamin Li :) Jag shoppade en fett snygg klänning på REA, sen åt vi på Burger King och fick höra det underbara livet om Li tutti haxbender och henns killproblem.
Sen var det äntligen dax för bio och "I taket lyser stjärnorna" :D:D Den var faktiskt skitrolig och sorglig somfan på samma gång, men dem har ändrat mycket från boken och som det brukar vara så var boken 100 gånger bättre. Men fyfan vad jag älskar Ullis! Min nya favorit ungdomsskådespelare, så jävla snygg och jag älskar att hon har glugg mellan tänderna.
Kanske man skulle skaffa?

Åh, jag är trött lycklig och lite pirrig i magen på något mysigt sätt.
och så är jag sugen på glass.  Som alltid.

Btw ska jag till Stockholm på onsdag och på fredag bär det av till LONDON BABY!
Känn hur avundsjukan växer inom dig, mohahah.
Jag är lika ondskefull som vår drama lärare med lockigt hår och plattad lugg.
om inte ondskefullare..?

Nu ska jag gå över till den goda sidan och titta på mina hardjumpande syskon!
Puss och se upp för folk med andedräkt som luktar av varma grönsaker och leverpastej.


Kommentarer
Postat av: Eliiiiiiiiiiiin

Anders Lundin är inte b-kändis.

2009-02-01 @ 21:02:17
URL: http://biografiskt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoho, du är B-kändis!

2009-02-02 @ 21:55:17
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/
Postat av: Eliiiiiiiiiiiin

YEAH, And I'm fucking proudiliciuos. Btw, ska du träffa heinrich i LONDON? Puss

2009-02-04 @ 22:40:05
URL: http://biografiskt.blogg.se/
Postat av: vigge

wohoooo we look goooorge honey! (somna på bussen var nog inte vårt smartaste move)haha

2009-02-05 @ 18:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0