thank god it's friday.

Idag mår jag bra, bra mycket bättre än jag gjorde igår. men dagen innan igår mådde jag också relativt. För du vet? Allting är relativt - det är livets filosofi !
10 min senare..
jag hinner ju inte blogga för jag pratar med så mycket folk på msn eller ja tre människor. Tre underbara människor:
Silly, vi pratar om kladdkaka för det ska vi baka när hon och company kommer ikväll :)
Elin (hey baby) Backenfall, vi snackar om vad hon ska hitta på ikv..
Louise Skogman, vi pratar om Babe - den rosa talande grisen. haha!

I brist på annat så skriver jag här en lista om att jag är lite konstig eller aa lustig.
-  Jag har glasögon utan glas och folk frågar konstant varför. Jag har konstant inget bra svar.
- Jag har också ett halsband där det står 23.18 och folk frågar konstant varför. Jag har konstant inget bra svar.
-  Ibland kan jag få för mig att börja gå inåt med fötterna för att jag ser någon snygg som går inåt med fötterna.
- ibland om jag sitter på ett speciellt sätt med benen måste jag efter ett tag ändra så jag sitter exakt likadnat fast med andra benet liksom spegelvänt.. exakt lika länge som jag satt på det andra sättet.
- ena stunden är jag glad sen säger jag fel saker till fel människor och då gråter jag i en telefonlur.
- ibland stör jag mig så mycket på någon speciell människa så jag himlar med ögonen och sen kan jag inte sluta så då måste jag hålla händerna för ögonen och himla där under ungefär tio till tjugo gånger.

men nu måste jag verkligen gå och duscha och göra vettiga saker..
fast egentligen vad är vettigare än att få ut sina känslor genom en blogg?
kanske träfffa vänner, skaffa sig ett liv? och få ut känslor genom att prata med folk om dem?
men jag är ganska dålig på det. jag har nog för mycket frågor och för lite svar frågetecken.

jag har en stirrig pappa som just nu har glasögon fast han inte just nu behöver det
så att,

goda konformade snacks och cola väntar, sen goda vänner och god kladdkaka :)

peace and love
det är en festival men också lite vad jag vill stå för
ibland.


Kommentarer
Postat av: silly

baby, du får inte skriva mitt efternamn i din blogg, du minns incidenten med vickans blogg haha;)mamma googlar mitt namn typ hela tiden efetr det haha. take it away please:D

2009-01-18 @ 17:32:25
Postat av: annie

hahahah, juste!

okej done and done my friend. det är borta!

2009-01-19 @ 11:29:50
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0