Popcorn - fast du äter dem inte.

Utanför mitt fönster smäller raketer, tre veckor försent. Det låter lite som popcorn - tänk vad mysigt med vita popcorn som flyger omkring i luften. Håkan Hellström är eln poppare och jag är ett poppcornskärna som vill smälla.
På teven rappar Timbuktu och min syster är rädd att han inte ska få luft.

Det är P3 galan på kanal 1och den är bra, det är bra människor som uppträder och får pris. Håkan fick guldmicken och det är typ det bästa priset så det var bra. För Håkan är precis som Romeo.
Jag har på mig röda glasögon och en grön och svart leopardmönstrad sjal som egentligen tillhör en klänning, runt huvudet har jag iallafall den sjalen, mest för att jag är uttråkad.

Lördag klockan 22.30 och nu börjar kvällen
hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0