Ett svartochvitt örhänge kan försvinna om man inte passar sig.

anniesaknarsnabrillor



Det är onsdagkväll här i B-town och samma frågar ställs som vanligt, blir det fest har v dricka och vart fan ska vi vara?
Ja, detta är vad andra folk brukar kalla ilandsproblem, jag skulle väl vilja säga att det är vår vardag hur sorligt och patetiskt det än låter. Så ser mitt liv ut i denna minut.

Vår klass har tagit oss an svårare och seriösare och för att överdriva ser jag oss som framtida stjärnor! Jag är väldigt opptimistisk idag vilket är ovanligt för mig och är en lite mysig men konstig känsla att ha inom sig, egentligen känner jag mig ganska tom på ord och har egentligen inget att förmedla, så är det när ens humör inte vet om det ska gå uppåt eller nerför trappan.
Vad jag vet är att jag måste ducsha, och vad jag vet är att det var fest i onsdags.
Malin i tme2 fyllde arton och hennes kära roomates fixade överrasskningsfest, vi hann tyvärr inte med att överraska men fest blev det ändå! :) Och ny klänning och röda skor för det var cocktail tema vilket bör tas på allvar för allt i världen! Så många pojkar hade hatt och slips vilket har den fördelen att om man är lite full och kärleksfull kan dra i slipsen för att få en killa att råka pussa en lite tönt som på film, och så kan man ta hatten och sätta den på sitt huvud så får man lite festivalkänsla på det hela också :) Inte helt fel.

Detta inlägget var en del av en lustig människas liv,
hejdå. Mimmi såhär går det om man tvingas skriva utan inspiration.

Jag vill vara pirat. och ha tillbaka mina svarta solglasögon som numera är sönder och blir ligandes i en låda..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0