Chasing pavements



                      Billy                                     <3                           Silly


Idag börjar nu om jag får bestämma för den har hittintills inte varit särsklit bra om jag får säga det själv.
Jag vaknade vid två med fett hår och en dålig inställning till livet, åt frulle med min kära mamma med mumsig varm oboy :) Sen började jag plugga det hemska svenskarbetet - det är som en jävla morotsbit som sätter sig fast bakom tanden och man aldrig får loss. Mamma hjälpde mig lite men sen somnade hon så då gav jag upp litegrann.

Men nu har jag precis duschat och jag känner mig som en ny människa och jag har bestämt att denna kvällen ska bli bra! Ska antagligen umgås med Silly :) Snart kommer min syrra hem också så då blir det väll drink och snacks. MUMS.

Veckan har varit soft med ett destu festligare slut :)

Tisdagen var lugn, vi var hemma hos Lotta och kollade på Björn Gustavsson dvd:n som lotta fick i el juloklappo!
Sen begav jag och Jessica oss hem vid elva tiden i snöstorm så jag behövde inte duscha på kvällen. host.
Och eftersom Jessica fick en feeet jävla teve av sin pojkvän i el juloklappo så invigde vi den med att kolla på Bombay Dreams och äta kexchoklad!!

Onsdagen hände det desvärre inget, i mitt huvud hände det saker men inte i själva livet men slutet gott allting gott. Jesscia och jag kollade på en film om zombisar och dem som överlevde får bo i ett köpcenter och ja hälften dör när dem försöker rymma och till sist dör alla. Så där passade väl inte meningen "slutet gott allting gott" in så mycket.

Klockan var fem en kall vinternatt då Jessicas telefon ringde.. jag hörde ekot i huvudet "Hej, aa vänta lite hon är här".
Jag tog luren och det var Lotta i telefon, det var tydligen fest hos Hanna som fyllt arton på tisdagen och nu skulle hennes kära klasskamrater och vänner ha en överrasskingsfest för henne och Sara och Lotta var bjudna. Dem frågade om dem fick ta med en vän. Det fick dem. Och den vännen var jag så...
Jag duschade, sminkade mig..  you know girlstuff. Vid sex begav jag mig mot statoil där fyra IL-tjejer var redo för partay!
Efter många omständigheter fick Hannas rumskamrater iväg henne och när hon väl kom tilbaka stod vi och skrek supprise! och supprisad blev hon :D
Nejmen nu ska jag sluta berätta som en töntig bolibompamänniska med lockigt hår och jobbig röst och skriva som en normal, eller ja typ 17åring!
Jo kvällen bestod av vin, vitt skumm som man kunde studsa och efter elva fick vi ett trevligt besök av herman och hans två manliga strippor ;) haha, jag tror hanna var nöjd!  Kvällen slutade med att vi trodde att vi skulle på efterfest men efter halva vägen insåg vi att så var inte fallet, så istället snodde Lotta en flagga och sen gick vi hem :)

Som tur var så gick vi bara till 10.10 på fredagen för jag jag var redigt sliten och kvällen var lugn i Hölle! Kollade nya Gossip Girl med Mimmi och somnade vid två.

Min syster ska ut ikv och hon verkar väldigt laddad för hon hoppar upp och ner och har någon konstig salva i huvudet men så är livet när man är 19 och druckit ett glas vin, tror jag iallafall. Jag är sjutton, har ingen konstig salva i huvudet och har inte druckit vin - jag är laglig och dricker cola.

And as usual this is as good as it get's.
blå ögonskugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0