A monkey needs to dance

Exakt för en timme sen nu var jag hos tandläkaren. Jag har aldrig haft några håll innan så blev lite bummed att jag officiellt idag hade mitt första i nedermunnen på vänster sida.. frickin bitchtandvårdare snackade under halva tiden om att hon skulle till kyrkan på onsdag blabla och att förr i tiden var det mer samhörighet blabla och att nu är sammhörigheten teve och nej jag säger inte att jag är inte bättre men blablabla!!
Jag känner bara för att: 'Bara btw så var jag svinfull i fredags så att..', samma sak som att jag känner för att dricka en massa läsk nu när jag är hemma från tandläkaren, fuck em' all.

Efter tandläkaren så kom pappa på den briljanta iden att vi skulle gå in på Höllviken Outlet och fråga om de söker jobb, vilket vi gjorde och jag ska skicka mitt cv så får vi se, hålla tummarna vet jag inte om jag ska göra för jag vet inte ens om jag vill ha jobbet.
För här är en tanke som jag faktiskt har gett mýcket fundering på och jag tror starkt att att inte göra någonting är min grej.
Att bara ligga i en säng, att inte packa upp min väska från helgen, att inte ta ner gamla tallrikar med mat på, att skita i att  städa och allt det där som ens föräldrar inte vill att man ska göra - jag tror fan att det är min grej!
Och inget ska stoppa mig från att göra my thang!

Min helg har varit jävligt kul.
På fredagen kom Christian till Jessica och Lotta till mig, vi gjorde oss i ordning och gav begav oss sen hem till Joel and company. Vi förfestade och drack vatten, gick på toa, spelade högre eller lägre insåg jag att jag antagligen är synsk.
Till sist kom även jag, lotta, joel och jesper iväg och vid tolv var vi på maddan pigga och glada.
Festmetoden anordnade och dett var fett ös, jag och lotta kom in gratis. Rätta kontakter? haha.
Vi hade fett kul, träffade massa balla people men när några laholmare kallade lotta en idiotsak blev jag aggressiv och började mucka lite. När jag frågade varför dem sa så var deras ända svar: fuck you fuck you..
Väldigt bra arrgument! Men lotta drog mig därifrån och sen vände hon sig om till dem och körde en björn gustavsson 'Buhu, var det allt du kunde säga eller?' sen gick vi därifrån. Fucing klockrent.
Efterfesten var väll inget för mig, och när lotta vid sju gick och la sig, vaknade jag och kände väll att det var dags att gå hem. Så det gjorde jag, full som ett ägg och blundandes hela vägen eftersom jag hade legat så hårt på mitt öga så jag inte kunde öppna det,

Lördagen var en enda lång bakfylla, men vid åtta var vi igång igen och förfestade :) Sen åkte vi till Hovbacka till Hannas 18års fest, körde ölspelet, dansade som satan, drack lite mer, pratade med roliga människor, tävlade om vem som sett flest kända band och dansade lite mer. Kvällen slutade lite tidigare och jag, Conrad och Emil åkte med Filip hem till Conrad där han stolt visade upp sina Backstreet Boys plancher.
Sen fick vi  gå hem och lämna nycklarna till lotta och sen cyklade vi hem, fast man tycker att jag borde vara imun emot att ramas på cyklar på fyllan.. some people never learn.

Jafyfan vilken jävla helg, önskar att den inte tagit slut. Men får väll ta tag i mitt liv och gå ut här i Malmö eller något.
Men nu ska jag göra det jag är bäst på, my thang. ingenting!

party like a rockstar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0