gråt inte över stulna pulkor, fastän dem är från 80talet.



(SIESTA 2007)

Trötta fötter, röda ögon, slitet hår, illaluktande tröja.
ungefär såhär känner jag och varje gång säger man dem dära typiska orden 'aldrig mera', men let's be honest.
Jag skulle kunna ha 1000 sådana hära dagar till om det betydde att dagen innan blev lyckad - och det var den.

Igår var bra, jag åkte ett tåg själv och för att känna att jag förtjänade att få det att snurra i min skalle senare på kvällen så tog jag fram religionsböckerna en stund och fick veta en del om judendom, muy bien att study på el train. typ.
sen gick jag den jävliga vägen hem till mitt nersläckta hus och gjorde mig lite mat och sminkade och tog på mig lite stulna kläder. sen gick jag återigen en jävlig väg genom snö och skit upp mot ett hus.
jag hann knappt komma innanför dörrarna innan jag fick min första kalla öl, och eftersom jag inte är blondinbella eller kensa eller någon känd bloggare så får jag skriva att jag dricker alkohol fastän jag bara är sjutton år i staden, för jag skiter i om jag är en bra förebild. så att..
ja, det blev många öl, lite kortlekar, och mitt i alltihopa  fick man också sig en ducsh. Aldrig fy och skam, sen fick jag vila mig en stund och sen tjatade alex upp mig igen och vi åt chokladsås och äggulor i glas för att visa att vi är manliga?
jag fattar inte vad det dära testosteronet gör med män, som by teh way är miljoner gånger coolare utan äcklig vitgula hängandes från munnen,
jag och emil fick också en mysig godnattsaga om alex verkliga liv fast med tjurar som huvudroller.. klockan sju somnade vi. klockan nio, efter TVÅ timmars sömn väcks vi av en ondskefull grannfru som anklagar oss för att ha snott hennes pulkar och dem skulle faktiskt ta ut barnen idag och åka pulka och dem får vi faktiskt fixa fram och smäll i dörren och skoja min doja att hon var arg!

lukas första ide´ var att vi skulle döda henne för att det tydligen var ända sättet att bli av med henne, men jag körde mer på att anmäla henne till grannfejden..
men det blev ju bra till sist då alex efter lång betänketid kom på att han åkt pulka till boman och att dem antagligen stog där, så lucky henne att vi inte han varken anmäla eller döda henne först, som min syrra säger.
hata inte, delta.

Jag vet inte riktigt vad hon menar med det men det är ganska kul att höra på när hon säger det,
ey, nu snackar jag babylon så peace out.

jag ska väcka mina fötter, dricka vatten ducsha håret och byta tröja,
late. (dt är det nya later!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0