a sweetheart but with punk rock manners.

jag sitter och blåser bubblor och lyssnar på så hög musik att jag knappt hör mina egna tankar.
det är så skönt att slippa höra vad jag tänker,
i o för sej så hör jag inte heller om det kommer en inbrottstjuv och tar vår fina randiga duk, eller något av mer värde som vår fina svarta stol som pappa säger är värd mycket.,

jag är hemma själv för min mamma och syster är och solar på solariet eftersom det är för kallt för att sola ute.
och för att dem vill vara snygga och bruna. jag är inte typen som solar solarium, jag har fått för mig att det inte är min grej. jag tycker att det är snyggt att vara blek, men det är kanske inte så snyggt om man är blond.. vad vet jag?

jag kanske spränger våra högtalare snart, vad säger jag då? förlåt?
jag pratar med den vännen som jag har haft längst, larsha min farsha :) han och jag har varit kompisar sen vi var sju år. Så egentligen har vi ju 10års jubeleum nu, det är ganska coolt.
När vi var små, kanske gick i tvåan-trean brukade vi säga att Larre var som Tsatziki för han har bruna ögon och är lite halvmulat :) Hans pappa kom dock från göteborg men vi brukade hitta på att det var Spanien han kom ifrån.
Min vän Larre och jag var också ihop någon gång där i mellanstadiet, fan vad skönt det var att bara vara ihop. Att fråga chans på en lapp och sen var allt avklarat. Inget jobbigt på g-stadie, inga jobbiga samtal om att "nu är vi ihop hehe" (pinsam stämning), inget snack om hur långt man hade gått, ingen tvång om sex eller avundsjuka.
I den bemärkelsen var det fan bättre förr, jag hatar nutid.

Jag längtar alltid framåt, saknar vad som varit eller längtar tillbaka.
inte en ända gång längtar jag till något som är just nu, för det är ju nutid. och vad är det för speciellt med den?

nu tänker jag igen. fan.
det kvittar tydligen hur högt jag spelar anna.

.And she would never had to know what it's like when your heart breaks.
.I'm real sorry Anna you never got to be cause your daddy moved on and he left me.

Could have supported us when we retired, bought us a cottage near the countryside.,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0