Min mamma är långt borta

Finally är ägglikörschokladen ute ur Alladinasken på julafton. Mitt liv har tagit en ny vändning, jag är en ny människa och är spänd inför framtiden! Tävligen är avgjord.
Tävlingen om julens förvridna uppgifter att slutföra innan julmorgon gryr är ännu inte avgjord och kommer inte vara så innan vi vinner. Damn you Salazaars are back in town and hungry for winning.
Vi har rakat Klaras halva huvud.
Gjort en snögubbe i miniformat.
Kärleksförklarat en ovetande man.
Kramat allas vår älskade Max.
Ätit hand i hand med varandra under hela lunchen - stackars Elo fick äta med vänstran. Och hon som är så höger.
Idag ska vi:
Bada i havet.
Flashmoba på ICA.
Demonstrera på allmän plats - Think right, think left! Byt till vänstertrafik!
Nu ska vi ha natur säger Elo
Nu ska vi sitta och låtsas lyssna och låtsas lära oss säger Ano

Kommentarer
Postat av: Elo

Jag kan låtsas vara din mamma. Fake it 'til you make it baby!

2009-12-16 @ 12:15:19
URL: http://biografiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0