Hello sunshine

OK Go är ett bra band.
Franz Ferdinand är också ett band, inte en människa som man kan luras att tro.
Blond moment.
Igår var min pappa här och tog pengar ifrån mig och bjöd på fika, sen fick jag lösgodis. Jag har en underbar pappa, som jag upptill igår inte träffat på fyra veckor. Han har blivit ersatt av vodka som jag dricker istället för att rensa mina tankar . Dem börjar bli för många, jag har till och med glömt bort att äta mina 10 adventskalenderchoklad.
Imorgon är det julbord, på söndag är det lussevaka och på fredag ska vi fira det. Glöm mina tankar, man hinner inte med dem om man ska leva samtidigt.
I get what I want. How I want. When i want.

Kommentarer
Postat av: elin

Jag älskar dig och hatar alla pretensiösa äckliga människor med fint hår och förfinad syn på livet.

2009-12-10 @ 15:04:49
URL: http://biografiskt.blogg.se/
Postat av: annie

FUCK yeeaaaaah

2009-12-14 @ 14:34:36
URL: http://anniesaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0