nothing's really changed.

Jag läste precis några gamla av mina blogginlägg, i ett av dem skrev jag att jag kollar på gossip girl och mår relativt bra, när jag inte tänker. 



och även om det var nästintill ett år sen har inte mycket förändrats, jag ser fortfarande på gossip girl, möjligtivs nyare avnsitt och jag mår som bäst då jag inte tänker. jag var uppe till fyra igår och låg, satt och rullade ihop mig till en boll på golvet och tänkte och ju mer jag tänkte desto mer ledsen blev jag. Sen vaknade jag till i min alldeles för sovande vakenhet av att min dator lät och det lös oranget, det stod hej.
sen somnade jag inte förens fem, men sålänge jag visste att jag inte var den ända som satt ensamt vaken var det okej.

idag har jag varit otrevlig mot en främling, dissat en annons för silikonbehåar utan en riktig anledning och varit allmänt bitter mot min omgiving, men jag tror att det går över när jag får sminka mig, dricka vin tillsammans med mina vänner från sveriges olika ändar och sen dansa i ett vimmel av rök, halvdålig musik och alltför mycket vin för att man ska kravla sig upp ur sängen för att gå till skolan dagen efter. men det är en livsstil som ändå tycks få mig att må bättre än denna, att sitta på mitt golv med en varm dator i mitt knä och vara mil ifrån människan som får msn att blinka.

tillsammans väntar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0