WHO ARE YOU!?

Det finns ett band i en film som jag önskar fanns på riktigt, ett riktigt bra band som spelar musik som verkligen ingen annan skriver, den är onödig och störd och underbar. precis som jag vill jag tro.
i mitt kök surrar en omöjligt stor svart fluga, i o försej har jag fått en nykärlek till flugor bara för att jag hittade en dräkt som enligt mig får mig att se ut som en fluga.
snart ska elin och rebecka ha sin BA-fest, jag ska då vara en bananfluga, yes man.
Munchausen by proxy & Zooey Deschanel
när jag berättade för mamma om festen blev hon överivrig och tyckte att den bästa iden för vingar faktiskt var tyll, jag sa ja och såg glad ut.

Jag har en del mycket att se fram emot love actually, lista på dessa sakerna är
släktkalas tomorrow, släkten kommer antagligen vara värst precis som dendära filmen,
imorgon får jag antagligen pengar till alkohol och london.
nästa  lördag har henke och john kräftskiva, det håller jag alla tummar som finns för
sen är det inspark
sen ska vi till london
träffa min syrra
gå på movida
och på premarcet
och köpa high heels
och känna mig snygg
jo, sen tog det stop

you better stoooop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0