Congrads. ditt liv kommer bli legendariskt.

Återigen sitter man i en deprimerande datsal, varför målar dem inte om dessa fruktansvärda tapeter. Helt seriöst jag kan höra Stefan Jo men gult blir väl bra? Inte för skrikigt men ändå snyggt? Eller jag vet inte? Jag har ingen anning om vad jag pratar om och alla runt omkring som ju inte vill ha sparken håller med och ler. Freaking Ja-sägare. 
Men det är ju nya tider nu, Maria är headprincipal nu och ny rektor betyder ny färg på väggarna. Skulle man inte bli mer motiverad att plugga om det var vit och rosa randiga väggar runt en? JO, as a matter a fact det skule jag. Antaglogen skulle jag klaga på något annat i sånafall för att slippa plugga.

Det är det jag gör, det är det jag är bäst på. Hittar på ursäkter för att slippa allting som kan bli det minsta jobbigt för mig? Det håller inte i slutändan skulle folk säga, ett smart livsval skulle jag kalla det. 

Igår fyllde iallafall min syster tjugo, jag skrev ju ett undeerbart inlägg här på lilla bloggen endast till henne men eftersom teknik och jag inte går hand i hand.. anymore försvann det så jag får nu skriva om. 

"Idag fyller min syster 20, 20! 20 år av rosa kläder, fabulösa partyn och McDonaldsmat och vänskap och kärlek och allvar och olika typer av människor runt omkring dig.  Den dära ljusblåa skjortan och ditt korta blonda hår med den dära slingan från Bulgarien i håret, den bliden sitter just nu i mitt huvud. Fråga mig inte varför? Konstigt nog har du ju nästan samma frisyr fast den är uppspicead och uppgraderad. När jag tänker på det har jag det också, kortklippt med pannlugg. Vi går runt i cirklar? Men så vi gör det tillsammans är allt bra. Igår tänkte jag på den gången då vi var sjuka och pappa kom hem med varsin barbiedocka till oss, det var Mel B och Mel C och vi blev överlyckliga! Så vi tog tre av våra andra babriedockor och klädde dem till Geri och Emma och klippte till och med av ens hår för att hon skulle likna Victoria. 
Alla dagar vi gått i stan och folk inte fattar att vi alltid äter på samma ställe, eller går till samma affärer eller hyr samma filmer om och om igen. Vi kanske gillar att veta hur det ska gå? För våra liv kommer sluta på ett visst sätt, som vi redan bestämt. Tillsammans i ett vimmel av för mycket alkohol, klänningar som du har designat och till vår egen musik spelandes på en klubb som vi grundat. "

shit henne kände jag, henne gick jag i samma klass som!
det kommer dem alla säga, det är bara en fråga om när 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tack Annie! Förlåt att jag inte har kommenterat än! Längtar så otroligt mycket tills ni kommer, nu är det bara exakt en vecka kvar. Looove u! Movida bitch! Pussspusss <3<3<3

2009-08-28 @ 22:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0