spice up your life!

 

Jag dansar omkring i mitt rum till Spice Girls live in istanbul på vhs, blir det mer 90?
ändå är det den 6e augusti 2009 och jag fyller arton idag! 
 
Nu känns det på riktigt, fast firandet inte riktigt har börjat! Jag har fått mina presenter, klockan halv nio vaknade jag av mammas och pappas underbara morgonröster sjungandes vi gratulerar, that's skåne. Inget freakin' ha den äran eller vad är det för en dag.. Anyways så fick jag en massa mys, eller lite mys och en major :) Jag fick en kamera! Så nu slipper jag stjäla bilder av andra och kan ta underbara egobilder, life is good.

Jag ska snart duscha och göra mig lite i ordning för sen ska jag och mamma luncha på Märtas, födelsedagslunch!
Och ikväll ska vi ut och äta i hamnen, jag och pappa och mamma. Men jag kommer sitta och stirra på din tomma plats mimmi, fan att du inte är här. Men ikväll ska jag ut med mina bffs, Vicky, Amanda, John, Ida än så länge - vi ska till strandbaden och fira med turkisk peppar och lagligt beställda drinkar!

Det är en jävligt bra dag, födesledag förlåt att fira med spice girls och röda naglar i ett nystädat rum :) Wohoo, nu ska spice girls sjunga naked sittandes på stolar med lakan runt sig!

Jag måste också nämna min syrras ambitioner, igår när london calling var det mimmi som ville säga att chansen att vi blir kända är inte minus 170 tydligen, för i london på en klubb som heter något jag inte minns så finns där människor från LA som har egna studior och som kände Micheal Jackson, så vi får väll börja som socialites och klättra upp.
We'll make it sis, I know we will.
A sisteract.
<3

Kommentarer
Postat av: Karin

Gababawawa vad jagblir glad av dig Annie!

2009-08-07 @ 01:07:18
URL: http://punktnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0