shake your shoulders and say what if?

du ska nog kolla när du börjar eller?
Ja men det har jag.

det pratar vi om, jag och jessica.
vi sitter i en ganska deprimerande datasal. och om en ungefär 18 minuter börjar jag. ungefär liksom.
ikväll är det slappe på maddan, allas inne uteställe.
igår var vi i ett annat klassiskt partyhus, vår allas gula hus där numera våra klassisar evs och klara bor. 
det var kul, mycket alkohol men kul. men mest alkohol. 
om min släkt visste, nej juuuste vi har ju knappt någon släkt längre. men jag ä int bitter.

bakfylla är en del av livet, men livet är en fest.
sagt av en ung tjej i sina bästa år. 



Kommentarer
Postat av: Elo Tabacco

Fast det är min skyldighet att informera om att låten skrevs av Nationalteatern från början så rent teoretiskt var det dem som sa det först. PS jag sitter barnvakt.

2009-08-29 @ 18:59:59
URL: http://biografiskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0